Διαγνώστηκε με καρκίνο ο Sir Kenny Dalglish


Ο ζωντανός θρύλος του σκωτσέζικου ποδόσφαιρου, της Celtic και της Liverpool διαγνώστηκε με καρκίνο όπως ο ίδιος αποκάλυψε άθελα του.

«Σε αντίθεση με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου μου, η θεραπεία πηγαίνει καλά, αυτό είναι ένα θέμα που έπρεπε να μείνει ιδιωτικό, με πρόδωσαν όμως οι άχρηστες τεχνολογικές μου ικανότητες» ανέφερε σε ποστάρισμα του στα social media ο Sir Kenny.

 «Προφανώς δεν ήθελα να δημοσιοποιήσω αυτό το θέμα, οπότε θα το εκτιμούσα αν γινόταν σεβαστό το απόρρητο της οικογένειάς μου και του εαυτού μου. Όπως πάντα, ευχαριστώ το υπέροχο ιατρικό προσωπικό που έχει δείξει απίστευτη φροντίδα και διακριτικότητα, όχι μόνο για μένα αλλά και για πολλούς, πολλούς άλλους. Προς τιμή τους» σημείωσε ο Sir Kenny.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.